AGARDAMOS QUE DEVOLVAS O CADRO PRONTO, PODER POÑER AS PEGATINAS NOVAS QUE NOS REGALACHES, XOGAR COS PEÓNS E O DADO!!
martes, 28 de mayo de 2019
RETO 17: AVALIACIÓN E DESPEDIDA
O CACO AGASALLOUNOS O RETO 17 COMO SUPERADO, POLO NOSO TRABALLO BEN FEITO AO LONGO DESTES MESES.
lunes, 27 de mayo de 2019
MACCRA: CARTEL DO NOSO MUSEO
XA ESTÁ AQUÍ, XA É UNHA REALIDADE. AQUÍ TEDES O CARTEL OFICIAL DO NOSO MUSEO DE ARTE CONTEMPORÁNEA:
TEN ASOCIADO UN CÓDIGO QR, NON DUBIDEDES EN VELO... É ARTE!
10ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (LÓXICA)
NESTA TAREFA, TIVEMOS QUE MEDITAR EN EQUIPO COMO TRANSFORMAR E DECORAR UNHA PRANCHA DE CARTÓN. CADA ESCOLA TIVO QUE CREAR UNHA OBRA DE ARTE PARA POÑER NO ESPAZO DE CULLEREDO 4.0, COAS MAQUETAS DO FUTURO QUE SOÑAMOS NAS TAREFAS ANTERIORES.
O RESULTADO É ESTE:
![]() |
VINSEIRA |
SÉSAMO |
LEDOÑO |
A CHOEIRA 2 |
A CHOEIRA 1 |
9ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (FILOSOFÍA)
GÚSTANOS MOITO SACARNOS FOTOS, SOMOS PRESUMIDOS E PRESUMIDAS, PERO... QUE PASA COA NOSA CARA SE FACEMOS UN COLLAGE? SEREMOS E SERÁN CAPACES DE PODER RECOÑECERNOS?
8ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (ARTE)
TIÑAMOS UNHA MISIÓN: FACER QUE AS NOSAS LETRAS DE MACCRA FORAN RECORDADAS POR TODAS AS PERSOAS QUE VISITARAN O MUSEO E VIRAN O NOSO CARTEL.
NAS ESCOLAS TRANSFORMARON, DECORARON, ILUSTRARON... AS LETRAS; MIRADE QUE CONTEMPORÁNEAS QUEDARON:
domingo, 26 de mayo de 2019
7ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (TIC)
TRANSMITIR EMOCIÓNS E RECOÑECELAS NOS DEMÁIS É UNHA COUSA APARENTEMENTE SINXELA. NESTA TAREFA, TIVEMOS QUE FACER AS 5 PRINCIPAIS (ALEGRÍA, TRISTEZA, MEDO, SORPRESA E ENFADO) COA AXUDA DA APP BOOMERANG, PARTICIPANDO ALUMNADO E PROFESORADO...
A VER SE AS RECOÑECEDES?
6ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (LITERATURA)
GRAZAS AO LIBRO "MI MUSEO" PUXEMOS VOZ E IMAXE AO NOSO MACCRA. O NOSO ALUMNADO FIXO UNHA COMPOSICIÓN AUDIOVISUAL QUE SERÁ O ENLACE EN CÓDIGO QR PARA O NOSO CARTEL PUBLICITANDO O NOSO MUSEO. O RESULTADO É O SEGUINTE:
viernes, 24 de mayo de 2019
RETO 16: BREAKOUT EDU
NESTE NOVO RETO, DENTRO DA CAIXA DO CACO, HABÍA OUTRA CAIXA!! ERA A CAIXA FORTE ONDE GARDA OS SEUS CARTIÑOS, PERO NESTA OCASIÓN, NON HABÍA DIÑEIRO, HABÍA ALGO FUNDAMENTAL PARA O NOSO XOGO.
ERA IMPOSIBLE ABRILA, TIÑA UN CONTRASINAL DE 4 NÚMEROS... NÚMEROS QUE CONSEGUIMOS SUPERANDO 4 PROBAS.
ABRÍMOLA E MIRADE O QUE HABÍA DENTRO:
COA AXUDA DO IPAD DESCUBRIMOS QUE HABÍA DETRÁS DESA MENSAXE. O CACO FIXO UNHA VISITA A CADA ESCOLA!!!
VINSEIRA
LEDOÑO
SÉSAMO
A CHOEIRA 1
A CHOEIRA 2
SEGUIMOS TODOS OS SEUS PASOS E CONSEGUIMOS 4 PEZAS... PARA QUE SERÁN, CACO?
miércoles, 22 de mayo de 2019
PREMIO VI CONCURSO LITERARIO
DIA DA PEPATECA
UN ANO MÁIS, GRAZAS Á COLABORACIÓN DAS FAMILIAS, CELEBRAMOS NA SEDE DO CRA "O DÍA DA PEPATECA".
FOI UNHA XORNADA DE CONVIVENCIA NA NOSA BIBLIOTECA ESCOLAR, CHEA DE LECTURAS, ESTREAS, OBRADOIROS E UNHA VISITA MOI ESPECIAL PARA NÓS. MIRADE:
miércoles, 15 de mayo de 2019
5ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (LÓXICA)
COA LECTURA DE "PEDRO, PERFECTO ARQUITECTO" DESCUBRIMOS QUE ERA POSIBLE CONSTRUIR TODO AQUELO QUE TEMOS NA MENTE.
ESTAMOS EN TEMPO DE ELECCIÓNS E QUIXEMOS MELLORAR O NOSO CONCELLO, PROPOÑENDO A CONSTRUCCIÓN DE EDIFICIOS QUE PODAN MELLORAR A NOSA COMUNIDADE; POR UN CULLEREDO 4.0.
UN PARQUE DE BOMBEIROS DE CH1 |
![]() |
UN AQUARIUM DE CH2 |
UN HOSPITAL SPA DE LEDOÑO |
UN MUSEO DE ARTE E DINOSAURIOS DE SÉSAMO |
![]() |
UN CINE DE VINSEIRA |
4ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (TIC)
QUE CUN ARTILUXO CHEO DE CABLES PODEMOS PONERLLE MÚSICA Á NOSA OBRA DE ARTE? SI, EBOTIC É O ROBOT QUE O FAI POSIBLE, MIRADE E NON DEIXEDES DE PESTANEXAR:
3ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (LITERATURA)
POR FIN!! POR FIN RACHAR PAPEL PODÉMOLO CONSIDERAR ARTE E NON UNHA DESFEITA!!!
MIRADE QUE DIVERTIDO É RASGAR PAPEL E CREAR A NOSA PELÍCULA:
ENTRE TODO O ALUMNADO CREAMOS AS PERSONAXES, A TRAMA E O DESENLACE DUNHA HISTORIA CON POSIBILIDADES DE LEVALA AO CINE... QUE TREMA O MUNDO DA ANIMACIÓN, QUE O CRA TEN MOITAS FACULTADES!!
ESPEREMOS QUE VOS GUSTE, A NÓS GUSTOUNOS UN MONTÓN...
UN CIRCO CON MOITA ARTE!
2ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (FILOSOFÍA)
GRAZAS AO LIBRO "PIENSA Y CREA COMO UN ARTISTA" ELIXIMOS A FORMA 8 TÉCNICAS DIFERENTES DE PODER EXPERIMENTAR E CREAR UNHA OBRA DE ARTE CONTEMPORÁNEA.
CREAMOS VARIAS OBRAS E O MELLOR DE TODO: O BEN QUE O PASAMOS.
1ª TAREFA INTEGRADA 18-19 (ARTE)
NESTA TAREFA TRABALLAMOS COS 11 TALLERES DE HERVÉ TULLET... APRENDIMOS QUE A NOSA ARTE COMUNICA UNHA MENSAXE Á SOCIEDADE, A TODAS AS PERSOAS QUE DESFRUTAN DELA.
AQUÍ TEDES UNHA IMAXE DAS NOSAS CREACIÓNS NAS ESCOLAS:
lunes, 13 de mayo de 2019
RETO 15 DO CACO DE PEPA
NO RETO 15 O CACO PÚXOSE MOI SERIO NA SÚA CARTA... FALOUNOS DO NOSO PLANETA, DA CONTAMINACIÓN E DA RECICLAXE. ÁS VECES UN VIDEO VALE MÁIS QUE MIL PALABRAS:
O CACO MANDOUNOS RECOPILAR LATAS DE REFRESCO NA AULA, PARA FACER UNHA MENSAXE ECOLÓXICA E QUE TODAS AS PERSOAS REFLEXIONARAN SOBRE AS DANOSAS ACCIÓNS NO MEDIO, NO NOSO MEDIO AMBIENTE.
O RESULTADO, COMO NON, UNHA OBRA DE ARTE:
RETO 14 DO CACO DE PEPA II
XA TEMOS AS PREGUNTAS DO ALUMNADO DO CRA DE CULLEREDO SOBRE A ARTESANÍA DE BUÑO E AS RESPOSTAS DO ALUMNADO DE 1º DO CEIP CANOSA-RUS DE CORISTANCO...
Suscribirse a:
Entradas (Atom)