NESTE SEGUNDO TRIMESTRE ANALIZAREMOS O TRATAMENTO DO LIXO, A IMPORTANCIA DOS ELEMENTOS NATURAIS NA CREACIÓN DE ENERXÍA, VALORAREMOS O PAPEL ESENCIAL DA AUGA, COÑECEREMOS PERSOAS QUE FIXERON COUSAS IMPORTANTES POLO PLANETA E TRATAREMOS ENTRE TODAS E TODOS DE SER @S MELLORES ECOLOXISTAS!!
NO CRA DE CULLEREDO CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ VALORANDO E DESTACANDO O TRABALLO TAN IMPORTANTE QUE FAN OS CAMIÓNS DO LIXO:
COMO ACONTECE NA HISTORIA A XENTE QUEREMOS QUE NON FAGA RUIDO, QUE DEIXE TODO LIMPO, QUE TRABALLE SÓ POLA NOITE... NA ESCOLA PUXÉMONOS MANS Á OBRA E FIXEMOS UNS CAMIÓNS DO LIXO PARA HOMENAXEALO!!
NESTA TAREFA COÑECIMOS "EL MUSEO DE TRONQUITO" E QUIXEMOS FACER ALGO PARECIDO NO CRA.
FIXEMOS UNHA SAÍDA A NOSA CONTORNA, RECOLLIMOS MATERIAS NATURAIS, CLASIFICÁMOLOS E COLOCÁMOLOS NUNHA CAIXA MUSEO NA AULA. DURANTE UNS DÍAS ESTIVEMOS XOGANDO, CREANDO E FEDELLANDO CON ELES.
O PRODUTO FINAL DESTA TAREFA FOI A CREACIÓN DUNHA OBRA COLECTIVA "LAND ART". MIRADE:
AS ÁRBORES DESEMPEÑAN UNHA FUNCIÓN ECOLÓXICA PRIMORDIAL. ALGÚNS ESTUDIOS FALAN DA EXISTENCIA DE 60.065 ESPECIES DIFERENTES DE ÁRBORES E NO "INVENTARIO DAS ÁRBORES" DESCUBRIMOS 57.
COA AXUDA DO ESCORNABOT E DA SÚA PLANTILLA ASOCIAMOS AS DIFERENTES FOLLAS ÁS ÁRBORES.
DESPOIS DE COÑECELAS, APRENDIMOS A VALORALAS E COIDALAS...
GRAZAS AO LIBRO "RELAJACIONES" COÑECIMOS UNHA SERIE DE EXERCICIOS PARA CONCENTRARNOS E MELLORAR A NOSA SAÚDE.
A RESPIRACIÓN É FUNDAMENTAL PARA OS SERES VIVOS... PODEMOS ESTAR SEN BEBER AUGA UNS DÍAS E SEN COMER UNHAS SEMANAS, PERO SE DEIXAMOS DE RESPIRAR UNS MINUTOS O RESULTADO SERÁ FATAL.
O AIRE E A RESPIRACIÓN PERMÍTENOS FALAR, TANTO A NÓS COMO OS ANIMAIS; SABEREDES AVERIGUAR QUE ANIMAIS FAI O NOSO ALUMNADO?
NESTA TAREFA DE ARTE GASTRONÓMICA TIVEMOS QUE REFLEXIONAR SOBRE A IMPORTANCIA DA NOSA ALIMENTACIÓN, UNHA ARTE QUE TRABALLA COS CINCO SENTIDOS.
CADA ESCOLA ELEXIU UNHA RECEITA DO LIBRO "COCIÑANDO CON BOLBORETAS NO BANDULLO" E O RESULTADO... SÓ O PODEDES VER, LÁSTIMA QUE AS NOVAS TECNOLOXÍAS NON PERMITAN SABOREAR E ULIR OS MANXARES FEITOS POLO NOSO ALUMNADO.
NESTA 3ª MISIÓN DE CARPIÑO COÑECIMOS UNHA NOVA ECOAMEAZA: O VIDRO. PERO COMO É POSIBLE QUE OS NOSOS OCÉANOS E MARES TEÑAN VIDROS? POIS SI, A ACCIÓN HUMANA É A RESPONSABLE UNHA VEZ MÁIS.
ESTES VIDROS FAN MOITO DANO AO ECOSISTEMA MARIÑO E EN ESPECIAL A PAZ, A ESTRELA DE MAR ECOPODER AMIGA DE CARPIÑO.
PAZ SUFRIU UNS CORTES NAS SÚAS PATIÑAS E DURANTE UNS DÍAS NON PODERÁ IR Á ESCOLA DE PEIXES... A NOSA MISIÓN COMEZA AQUÍ.
TIVEMOS QUE ELEXIR 1 DAS 5 BOTELLAS E INVESTIGAR A PREGUNTA EN CUESTIÓN: QUE COMEN OS PEIXES, QUE PEIXES FAMOSOS SAEN EN PELÍCULAS, CALEN SON AS SUAS PARTES, COMO RESPIRAN E COMO NACEN?
INVESTIGAMOS EN LIBROS, INTERNET E NA SAÍDA QUE FIXEMOS Á LONXA E AO AQUARIUM FINISTERRAE.
O RESULTADO DESTAS INVESTIGACIÓN PODÉDELO VER AQUÍ: